Caset

Premix

Segmentoinnista kokonaisvaltaiseksi asiakkuusjohtamisen uudistukseksi
Lue lisää!

Lindström

Kehitimme mattopalvelulle asiakaslähtöisen verkkokaupan
Lue lisää!

Sherpa

Markkinointiviestintätoimiston strateginen muutos luovaksi toimistoksi
Lue lisää!

 

Case: Premix ja asiakkuusjohtaminen

“Ghostia ei ole koettu ulkopuoliseksi konsultiksi vaan yhdeksi meistä.”

Hanna Ristola, toimitusjohtaja – Premix

 
 

Case: Premix ja asiakkuusjohtaminen

“Ghostia ei ole koettu ulkopuoliseksi konsultiksi vaan yhdeksi meistä.”

Hanna Ristola, toimitusjohtaja – Premix

 
 

Premix on sähköäjohtavia muoviraaka-aineita sekä muovimateriaaleja valmistava suomalainen perheyritys.

Premix pyrkii jatkuvaan innovaatioon ja kasvuun, mutta huomasi kaipaavansa apuamme etenkin asiakkuuksien hoitomallien sekä asiakassegmenttien kehittämisessä.

Yhteistyöstämme muodostuikin kokonaisvaltainen asiakkuusjohtamisen uudistus, ja olemme iloisia, että pääsemme yhä seuraamaan aitiopaikalta miten huikeita asioita Premix on saanut ja tulee jatkossakin saamaan aikaan.

Ennen kaikkea olemme iloisia, miten koko organisaatio on hypännyt mukaan yhteiseen kehitystyöhön, mikä onkin yksi syy Premixin menestykselle.

Tutustu Premixiin täältä.

 
 

Case: Lindströmin palveluverkkokauppa

“He eivät ole perinteisiä konsultteja.”

Erkka Lilja, Head of Digital Processes – Lindström Group 

 

Case: Lindströmin palveluverkkokauppa

“He eivät ole perinteisiä konsultteja.”

Erkka Lilja, Head of Digital Processes – Lindström Group 

 
 

Lindström on Suomen johtava tekstiilipalveluyritys, joka tarjoaa ratkaisuja tilojen sisustamiseen ja siisteyteen sekä työpukeutumiseen. Perheomisteinen Lindström on toiminnallaan aidosti globaali yritys, joka toimii yli 20:ssä maassa, ja pyrkii kasvattamaan markkinaosuuksiaan entisestään.

Lindström vahvistaa asiakkaidensa yrityskuvaa sekä helpottaa heidän arkeaan palveluidensa avulla. Yksi Lindströmin palveluista on eteismattojen vuokraaminen sekä vaihtaminen eri toimitiloihin (toimistot, kauppakeskukset, myymälät, urheiluhallit…), mutta simppelin kuuloisen palvelun siirtäminen verkkoon osoittautui haastavaksi.

Lindström halusi kehittää asiakaslähtöisen verkkokaupan mattopalvelulleen, ja kutsui meidät apuun. Asiakashaastattelujen perusteella loimme konseptin mattojen verkkotilauspalvelusta, jota kehitimme yhdessä Lindströmin kanssa. Verkkokauppa on osoittautunut erittäin nopeasti toimivaksi kanavaksi ja sen merkitys Lindströmin mattopalvelulle on jo nyt merkittävä.

Tutustu palveluverkkokauppaan täältä.

 
 

Case: Sherpan uusi strategia

“Ammattitaitoa ja
moninäkökulmaisuutta.”

Linda Keinänen, toimitusjohtaja – Sherpa

 
 

Case: Sherpan uusi strategia

“Ammattitaitoa ja moni­näkökulmaisuutta.”

Linda Keinänen, toimitusjohtaja – Sherpa

 
 
Markkinointiviestintätoimistona tunnettu Sherpa aloitti vuoden 2018 alussa strategisen muutoksen luovaksi toimistoksi. Ajatuksena oli koota kymmenen vuoden aikana kertyneitä ajatuksia ja toimintamalleja sekä selkeyttää Sherpan palvelutarjoomaa.

Uusi strategia kehitettiin sisäisesti työpajoina, joissa mietittiin mm. sherpalaisuutta, Sherpan asiakkaita sekä luovia prosesseja ja ratkaisuja. Näistä syntyi strategia, joka erottaa Sherpan alan muista toimijoista ja luo selkeää kilpailuetua Suomen kovimmalla luovalla tekemisellä. 

Hanke oli strategiaprosessiksi poikkeuksellisen osallistava ja aidosti henkilöstölähtöinen. Yhteistyön avoimuus mahdollisti erittäin ratkaisukeskeisen hankkeen jonka tulokset puhuvat lähivuosina puolestaan. 

Tutustu Sherpaan täältä.