Tulevaisuuden
asiakkuusjohtaminen
K aikki yrityksen resurssit ovat riippuvaisia sen asiakkaista. Ilman asiakkaita, ei ole mitään. Yrityksen kehittymisen on käynnistyttävä asiakkaiden tarpeista ja tulosten ainut aito mittari on menestyminen asiakassuhteissa. Tästä huolimatta, asiakkuuksien johtaminen on monessa yrityksessä varsin kehittymättömällä tasolla. Systemaattinen, nykyaikainen asiakkuuksien johtaminen johtaa yrityksen kasvuun ja kannattavuuden kehittymiseen.
Asiakkuuksien johtaminen ei ratkea yksin järjestelmillä, koulutuksilla, analyyseilla, esimiestyöllä, tehokkaalla myynnillä tai erinomaisella asiakaspalvelulla. Asiakkuuksien johtamisen on oltava kokonaisvaltaista toimintaa jossa kaikki yrityksen toiminnot tähtäävät pitkäkestoisiin, kehittyviin asiakassuhteisiin. Menestyvässä organisaatiossa kaiken toiminnan merkitys ymmärretään asiakkuuksien kautta ja yritys toimii saumattomasti asiakassuhteiden kehittämiseksi.
“Emme usko perinteiseen valmennusperusteiseen muutokseen jossa kierrätetään samoja powerpoint- paketteja asiakkaalta toiselle.”
Sitoudumme vahvasti asiakkaidemme muutoshankkeisiin, mutta voimme tehdä sen ainoastaan mikäli meille annetaan mahdollisuus ymmärtää asiakkaidemme todellisuutta. Jokaisen yrityksen lähtökohdat poikkeavat toisistaan, joten myös kehityspolut voidaan valita ainoastaan ymmärtämällä perusteellisesti yrityksen nykytilanne.
Ghost yhdistää vahvan asiakkuuksien johtamisen sekä nykyaikaisen datan, tietojärjestelmien, verkkopalveluiden, sensoriteknologian ja IoT:n ymmärryksen, luoden asiakkailleen kilpailukykyä nykyisessä digitalisoituneessa liiketoimintaympäristössä.

Asiakkuusjohtamisen työkalut
" Ilman asiakkaita"
